top of page

Specjalności

Masz bogatą wyobraźnię lub lekkie pióro? Ciekawią cię reklamy? Lubisz kreować rzeczywistość, a może nawiązywać nowe relacje? Wykorzystaj pokłady twórczej energii w praktyce i wybierz specjalność Strategia reklamy i PR!

378804434_787949643336175_3791140205468840906_n_edited_edited.jpg

Studia licencjackie

Strategia Reklamy 
i Public Relations

(3 lata / 6 semestrów)
Tryb: Dzienny i Zaoczny

Główne Atuty
Specjalności

Wszechstronna Wiedza:

Kompleksowe zrozumienie zasad działania reklamy,
Public Relations oraz zarządzania komunikacją marki.

Umiejętność Planowania:

Zdolność do tworzenia
i realizacji zaawansowanych strategii komunikacyjnych
i reklamowych.

Kompetencje Międzydziedzinowe:

Łączenie wiedzy z dziedzin
jak marketing,
dziennikarstwo i prawo.

Etyka i Prawo:

Znajomość i zrozumienie aspektów prawnych i etycznych działalności w dziedzinie
reklamy i PR.

Znajomość Rynku:

Dogłębne zrozumienie badań rynkowych, analizy konkurencyjności i segmentacji rynku.

Perspektywy zawodowe

Strateg Reklamy:

Kreowanie i wdrażanie strategii reklamowych dla różnorodnych marek i produktów.

Brand Manager:

Zarządzanie marką i jej wizerunkiem na rynku

Specjalista PR/PR Manager: Zarządzanie komunikacją i relacjami z interesariuszami.

Media Planner:

Planowanie i zakup mediów dla kampanii reklamowych

Specjalista ds. Promocji: Planowanie i realizacja działań promocyjnych.

Specjalista ds. Wizerunku: Kreowanie i utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy lub marki.

Rzecznik Prasowy: Reprezentowanie organizacji w mediach i zarządzanie kryzysami.

Account Manager:

Zarządzanie relacjami z klientami w agencjach reklamowych lub PR.

Dziennikarz Specjalizujący się w Tematyce Gospodarczej, Marketingowej i Reklamowej: Tworzenie wartościowej treści w dziedzinie marketingu i reklamy.

Analityk Rynku:

Badanie i analiza rynku oraz konkurencji.

Kluczowe Kompetencje

Projektowanie i Realizacja Kampanii:

Umiejętność tworzenia

i wdrożenia skutecznych

kampanii reklamowych i PR.

Briefing i Kontraktowanie:

Zdolność do tworzenia briefów i zarządzania relacjami z podwykonawcami i klientami.

Strategiczne Myślenie:

Planowanie i realizacja strategii komunikacyjnych dostosowanych
do różnorodnych celów i kontekstów.

Rozwiązywanie Problemów: Sposobność do identyfikacji
i rozwiązywania problemów marketingowych i komunikacyjnych.

Znajomość Narzędzi:
Opanowanie klasycznych i nowoczesnych narzędzi dziennikarskich, reklamowych i PR.

Zastosowanie Prawa: Umiejętność zastosowania przepisów prawa w praktyce zawodowej.

Media Planning:

Kompetencje w zakresie planowania i zakupu mediów reklamowych.

Uzyskany Tytuł

Licencjat na kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna w specjalności Strategia Reklamy i Public Relations.

378804434_787949643336175_3791140205468840906_n_edited_edited.jpg

About Education
Specialized

Studies in a Short Time without the Matura exam

Specialized education offers a range of advantages and opportunities for different groups of people. It is a flexible form of education, adapted to the needs and requirements of both those

who already have a certain level of education, as well as those who have different levels of education

reasons they didn't pass their high school exams.

Studenci na uczelni

Advantages of Education
Specialized

Flexibility: The program is tailored to people who
for various reasons, they did not obtain secondary school leaving qualifications, enabling them to continue their education.

Time to Improve:

It offers additional time to prepare for the final exam, which is beneficial for people who did not pass the exam the first time.

Quick Education:

Possibility to quickly acquire professional qualifications
and specialized skills in a short time.

Financial Discount:

The price of this type of education is usually lower compared to full studies

Availability:

All classes take place
online, which is especially beneficial for people
with limited access
to educational institutions.

Wide Specialization Offer:

Many fields of study available
and specialties, adapted
to the needs of the labor market.

Continuation of Studies:

After passing the Matura exam and receiving the Matura certificate, there is an option to continue education
in undergraduate studies.

Career prospects

Specialist in the Field: Completing specialist education opens the way to positions requiring specialized knowledge and skills

Improving Qualifications:

The opportunity to improve your qualifications and acquire new ones that are attractive to employers.

Academic Path:
For those who decide to take the high school leaving examination, there is the opportunity to continue education at the bachelor's level
and master's degree.

Professional Diversity:

A wide selection of specializations allows you to find a job tailored to your individual predispositions
and interests.

Options after completing your Education

Option I:

People with a high school leaving examination or a vocational technical diploma receive a certified specialist certificate at level 5 of the Polish Qualifications Framework.


Option II:

People who have not obtained secondary school leaving qualifications receive a certificate of completion of specialist education, which still opens the door to many professional opportunities.

Ukończenie studiów , Studenci podrzucający czapki studenckie
bottom of page